Szeretnél erősebb lenni? Kihozni a saját testedből a maximumot?

A FOXHOUSE sportegyesület új kezdő wourkout edzést indít sajáttestsúlyos gyakorlatokon alapuló edzéstervvel, extra videó anyagokkal és egy privát faceboook csoporttal a még gyorsabb fejlődésért. 

Foxhouse Workout

Egyesületünk edzéspalettája szépen bővül és egyre többféle sportág közül tudtok választani. Vannak táncórák, küzdősportok és akrobatika is. Különbözőek, de van egy momentum, ami közös mindegyikben: ahhoz, hogy profi legyél benne erőre, és megfelelő fizikumra van szükséged. Sok sportolni vágyó nem ismeri ezt fel időbe és a fejlődésük meg reked, mert az izomzatuk nem fejlődik párhuzamosan a technikai tudásukkal. Van, hogy ez az adott sportágtól való elfordulást is eredményezheti. Éppen ezért találtuk ki a Workout edzéseket, melynek célja, hogy a részvevők az edzések után otthon is tudjanak majd egyedül gyakorolni.

Miben különbözik ez más óráktól?

A Workout edzéstervünk alapjait a gimnasztika és a calisthenics gyakorlatsorai, vagyis más szóval a sajáttestsúlyos feladatok adják. Mivel az oktatás lényege, hogy képesek legyünk otthon is önállóan edzeni, ezért a megszokottól eltérő rendszert találtunk ki.

Kontakt órák két hetente, előre meghatározott időpontokban lesznek megtartva egy adott tematika szerint. Minden részvevő megkapja az óra anyagát, illetve adott feladatok nehezített/könnyített variációt videóként. Fontos, hogy a videók otthoni körülmények között is elvégezhetőek, az elemek nem igényelnek különösebb eszközhasználatot. 

 

Kontaktórák alkalmai

Kattinst a képekre több infóért!

Február 28.

Az alap 5 ALL-IN

Az elmúlt pár alkalomkor átvett alap 5ös feladatait fogjuk átismételni, persze kis nehezítést azért teszünk majd bele. Azoknak ajánlom, akik valamiért lemaradtak az első két alkalomról, de szeretnék bepótolni valahogy.

Ezen gyakorlatok profi szintű elsajátítása szinte követelmény a saját testsúlyos edzések világában. Enélkül a haladóbb szintű feladatok kivitelezése szinte kivitelezhetetlen.

Március 13.

Váll mobilizáció

A vállöv, illetve a váll önmagában is egy kényes terület. Gyakori a vállsérülés a gyenge izomzat és szalagok miatt, de a túlzott merevség és a hanyag tartás is ennek a terület elhanyagolásának a következtében alakul ki.

Mivel rengeteg mozdulat kivitelezéseshez elengedhetetlen, hogy ez a testrészünk megfelelően edzett és mozgékony legyen, ezért ez edzés kicsit rendhagyó lesz, hiszen az erősítés mellett, most a mobilizációs gyakorlatok lesznek a főszerepben.

Március 27.

Nyújtás

Sok megjegyzést nem tudok hozzáfűzni. Ez az edzés arról fog szólni, ami a neve, nyútani fogunk. A legtöbb ember sajnos nem tud megfelelő módszerekkel nyújtani, sőt a leggyakrabban le is hagyjuk az edzés végéről. Ez nem annyira jó, hiszen az edzés végi nyújtásnak rengeteg haszna van.

Az órán többek között átvesszük a kötelezően megnyújtandó izomcsoportokat, az alap hajlékonyásg fejlesztő gyakorlatok és hozok nektek pár modern technikát, amivel a  spárgára, hídra és egyéb haladóbb szintű elemeket tudod hatékonyan elsajátítani.

Ha szeretnél kipróbálni egy kezdő edzést, töltsd le az ingyenes kéthetes edzővideónkat!

Helyszín:

Garay Dance Corner

7. kerület Rottenbiller u. 15/a

(Bejárat a Garay utca felől)

 

Árak:

óradíj: 2000 ft  (tagoknak: 1500 ft) 

(Ajándék videó anyag)

Az oktató

Kiss Enikő capoeira workout akrobatika oktató
Kiss Enikő (Rosa)

Sziasztok! Eni vagyok, de a legtöbben Rosaként [roza] ismernek.

Jelenleg erősítő edzéseket és capoeira órákat tartok, de hamarosan személyi edzéseket is tervezek tartani. Amit tudni érdemes még rólam, hogy imádok táncolni, akrobatikázni, de legfőképp capoeirázni, amit már 16 éves korom óta aktívan űzök.

Nagyon hálás vagyok ennek a sportnak, mivel az addigi zéro mozgásból kiszakítva megszerettette velem a sportolást. Ebben nagy szerepe volt az akkori közösségnek is, akik folyamatosan támogattak és inspiráltak engem az évek során. Többek között ez motivált engem, hogy saját edzéseket indítsak, mivel szerettem volna, ha mások is megtapasztalják a mozgás és egy közösséghez tartozás élményét. Tartottam ovisoknak, gyerekeknek és felnőtteknek is edzéseket, de 2018-ban eljutottam odáig, hogy egyedül nem fogom soha elérni igazán azt, amit megálmodtam magamnak. Ebből következett, hogy több edzővel kooperálva létrehoztuk a FOXHOUSE sportegyesületet, ahol többek között, táncolni, capoeirázni és különféle akrobatikus sportágakat lehet kipróbálni. Itt találkoztam rengeteg olyan emberrel, főként diákokkal, akiknél folyamatos problémaként felmerült, hogy imádnak az edzésekre járni, de úgy érzik az izomzatuk, a hajlékonyságuk, vagy az állóképességük továbbra sem megfelelő és teljesen tanácstalanok, hogyan tudnának tovább haladni. Nekik találtuk ki ezt az erősítő edzést, hogy kiegészítésként tudják fejleszteni magukat, de másokat is nagy szeretettel várok az edzéseken.

 

Elérhetőség:         +36307889551  foxhouse.info@gmail.com

Foxhouse Sportegyesület oldala:  www.foxhouse.hu

 

© 2019 Foxhouse.